ImgWonders
  1. Homepage
  2. @prillylatuconsina96
Prilly Latuconsina (@prillylatuconsina96) Instagram Profile Photo

prillylatuconsina96

Prilly Latuconsina

Actress/Singer/Author/Entrepreneur 🇲🇨 Business Contact for Music prillymusic@gmail.com

https://youtu.be/AAVs2Hc4ehs

Prilly Latuconsina (@prillylatuconsina96) Instagram photos and videos

List of Instagram medias taken by Prilly Latuconsina (@prillylatuconsina96)

Mama, aku mau kembali kecil... Perasaan dulu pas aku kecil gak pernah nemuin anak seganteng mereka. Tapi mereka percaya aku umur 13 tahun hahahahahhaha 😂

Awww i hit 30 M followers! Y’all crazy! Thank youuu! ❤️

Happy b’day Papa! You’re such an amazing dad! I’m so grateful that i have you in my life! Wishing you the greatest things in life, happiness and healthiness! Love you! ❤️ Ps: you’re still handsome with your sleepy face don’t worry 😂

Reading Danur 3! Slide 1: oke nanti adegannya gini ya.. Slide 2: shotnya juga kira-kira gini.. Slide 3: tau ah capek... numpang tidur siang ya guys. 😂😂

It’s always amazing to have a friend who share the same vision and love to work as much as you do! Well, what an amazing crazy experience we had in Hongkong! 17 meetings in total, late night discussion and also memorable laugh we shared! I had so much fun! Prilly's the best experience ever after LA! Ahaha but i wish this time will open “new door” for us to go to completely different world! Why not?

At the end of the day, it’s about your work and how you maintain quality. Social Media is not to impress but to impact!

A million “thank yous” to @riseconfhq for the opportunity to speak on such an important stage before the brightest tech minds from around the world. Although it was nerve-wrecking at the beginning since it was my first time ever speaking at an event at this calibre, but no words can describe how I thrilled I was by the experience. I hope my two-cent would mean something to anyone that was there today.

I feel humbly proud to be part of @riseconfhq 2019, the largest technology conference Asia. Feeling the excitement being amongst the brightest minds in digital tech from all over the world. Sincerely hope I can share my two-cent on how important it is to use social media not to merely impress people, but more importantly to impact people. Tune in for my session on RISE FB page (LIVE) : . RISE Event page on Facebook. ⬇️ - 11:45 - 12:05 Hongkong Time. Turning social presence into social good (Center stage) ⬇️ - 13:45 - 14:10 Hongkong Time. From entertainment to entrepreneurship (Strartup University)

Be a woman with attitude.

Sepupuku dikit lagi jadi Istri nih cieee!! Pengen sih ngomong “jangan cepet2 nikah dong” tapi pacarannya udah 8 tahun hahaha! Yaudah aku ikhlas melepasmu... LOL. Well sepupuku ini umurnya 24 tahun tapi alhamdullilah sudah diberikan kesiapan batin dan mental dari Allah sehingga akhirnya mantap memutuskan untuk menikah. Setiap orang punya jalan hidup masing-masing, ada yang diberi kemapanan pekerjaan tapi belum siap secara mental dan batin jadi memang menikah itu tidak bisa dipaksa hanya karena alasan umur. Pernikahan bukan lah lomba jadi bukan soal dulu-duluan siapa yang nikah dan siapa yang dulu-duluan punya anak. Pernikahan buat aku adalah lembaran baru untuk memulai hidup yang baru, tidak semudah kelihatannya dan seindah postingan romantis suami istri di instagram, bukan sok tau tapi aku belajar dari orang tua dan orang terdekatku. Soooo... jangan pernah ngejudge orang yang mau nikah lebih tua dari standard biasanya kaya “ihh tua amat mau nikah umur segitu” , “ihh gak takut nanti susah punya anak?” , atau “ihh mau jadi perawan tua lo??” Balik lagi menikah bukan soal umur tapi kesiapan mental karena menikah dimana kita harus menyamakan persepektif, memberikan toleransi dan juga kerja sama tim. Kalo emang belum siap yang jangan dipaksa dan setiap orang punya cara sendiri untuk menjalani hidupnya. So selamat buat sepupukuuu semoga kamu bahagia. Dan semoga caption ini membuat orang-orang tidak lagi ngejudge keinginan aku untuk menikah diumur yang menurut aku matang. Aamiin!

nasi bakar paru nona judes! enak bgtt sumpah! kalian harus cobaa!

Shooting semalem! Lelah tapi menyenangkan! Tungguin yaaa!

English Turkish